Roziwązania administracji
Oferta
Rozwiązania dla administracji

Rozwiązania dla administracji

SEPGOS

System "Ewidencja działalności gospodarczej i Koncesji Alkoholowych - SEPGOS" przeznaczony jest dla referatów ewidencji i podmiotów działalności gospodarczej usytuowanych w Urzędach Miast i Gmin.

System zapewnia:

  • rejestrowanie działalności gospodarczej;
  • rejestrowanie zezwoleń na sprzedaż i podawanie napojów alkoholowych;
  • rejestrowanie decyzji odmownych na sprzedaż i podawanie alkoholu;
  • ewidencjonowanie zmian w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej;
  • wyszukiwanie w ewidencji bieżącej i archiwalnej wg:
    • numeru ewidencyjnego;
    • nazwiska podmiotu gospodarczego;
    • adresu podmiotu gospodarczego;
    • adresu miejsca wykonywania działalności gospodarczej;
    • nazwy spółki;
    • rodzaju branży;
    • współwłaściciela podmiotu;
    • pełnomocnika podmiotu gospodarczego;
  • ewidencję zawieszeń i wznowień wykonywania działalności gospodarczej; 
    • wydruk informacji o zawieszeniu wykonywania działalności gospodarczej;
    • wydruk informacji o wznowieniu wykonywania działalności gospodarczej;
    • kontrola przedsiębiorców, którzy nie dokonali wznowienia wykonywania działalności w określonym terminie;
  • ewidencję opłat za zezwolenia na sprzedaż i podawanie napojów alkoholowych; 
    • zestawienia wpłat;
    • lista dłużników;
    • lista nadpłat;
  • prowadzenie statystyk;
    • zestawienia wg zawartości alkoholu;
    • zestawienia koncesji alkoholowych wg branży zezwolenia;
    • zestawienia wg wybranej branży;
    • zestawienia ilościowe wszystkich branż.

Osoba do kontaktu:

Sylwia Nowara

tel. +48 32 3589 205 e-mail Nowara.S@zetokatowice.pl

Osoba do kontaktu:

Sylwia Nowara

tel. +48 32 3589 205 e-mail Nowara.S@zetokatowice.pl